+38 (044) 591–56–96 +38 (067) 097–79–79
Техпідтримка +38 (044) 300–00–96
Сервiс +38 (068) 135–99–01
Офіс +38 (067) 097–79–79
Logo Trassir.ua
0
Партнерам

  • Реквізити
  • Каталог
    • Модулі ітеграції з ОПС та СКУД
    • Інтелектуальні модулі TRASSIR
    • Програмне забезпечення
    • IP-камери TRASSIR
    • IP-камери Hikvision
    • IP-камери Uniview
    • Відеореєстратори для відеоспостереження
    • Мережеве обладнання HONGRUI
    • IP-домофони
    • Додаткове обладнання
    • Розпродаж
  • Типові рішення
  • Наш прайс
  • Компанія
    • Про нас
    • Підтримка
    • Партнери
    • Клієнти
    • Сертифікати
    • Маркетингові матеріали
    • Відгуки
    • Вакансії
  • Новини
  • Контакти
  • Мова: Українська
    • Українська Українська
    • Русский Русский
Каталог
  • Інтеграція
  • Інтелектуальні модулі Trassir
  • Програмне забезпечення TRASSIR
  • IP-камери Trassir
  • IP-камери Hikvision
  • Реєстратори
  • Домофонія TrueIP
  • Додаткове обладнання
  • Розпродаж
НАШ ПРАЙС
Типові рішення
  • Банківські та фінансові установи
  • Торгові мережі
  • Соціальні та освітні заклади
  • Промислові комплекси
  • Готельний та ресторанний бізнес
  • Склади та логістичні комплекси
Підтримка
  • ПЗ та драйвери
  • Умови гарантійного обслуговування
  • Технічна документація
  • Питання-Відповіді
  • Запит до служби підтримки
  • Підтримувані IP-пристрої
  • IP-камери, які підтримують TRASSIR Cloud
Партнери
Компанія
  • Про нас
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Вакансії
  • Сертифікати
  • Реквізити
  • Маркетингові матеріали
  • Реєстрація на заходи
Новини
Контакти

    Trassir.ua
    0

    Ваш кошик порожній

    Виправити це просто: виберіть в каталозі товар, і натисніть кнопку «В кошик»
    В каталог
    Trassir.ua
    • Каталог
    • НАШ ПРАЙС
    • Типові рішення
    • Підтримка
    • Партнери
    • Компанія
    • Новини
    • Контакти
    • Мій обліковий запис
    • Кошик0
    • +380 (44) 591–56–96
    info@trassir.ua
    04071 КИЇВ, ПРОВ.ЯРОСЛАВСЬКИЙ 7/9
    • Facebook
    • YouTube
  • Головна
  • Підтримка
  • Питання та відповіді
  • Питання та відповіді

    • ПЗ та Драйвери
    • Умови гарантійного обслуговування
    • Технічна документація
    • Питання та відповіді
    • Запит до служби підтримки
    • Підтримувані IP-пристрої
    • IP-камери які підтримують TRASSIR Cloud
    Задати питання
    Залишити свій відгук
     
    • Загальні питання
    Общие вопросы
    Як оновити ПЗ камер Hikvision для роботи з TRASSIR Cloud?

    Перед підключенням камер Hikvision до хмарного сервісу TRASSIR Cloud переконайтеся, що на них встановлена актуальна версія ПО. При необхідності, оновіть програмне забезпечення камери.

    Визначте за таблицею платформу вашої камери і скачайте актуальну версію ПЗ, що відповідає вашій моделі:

             Модель камери                        Актуальна версія ПЗ           Завантажити    
      Hikvision DS-2CD2X22(WD)  
      Hikvision DS-2CD2X42(WD)  
      (R6 platform)
                              v. 5.5.0.180131             
      Hikvision DS-2CD2X12
      Hikvision DS-2CD2X22
      Hikvision DS-2CD2X32
      (R0 platform)
                              v. 5.3.0.160126
    (Передача звуку в TRASSIR Cloud не підтримує)
                
      Hikvision DS-2CD2420F-I
      Hikvision DS-2CD2420F-IW
      (R2 platform)
                              v. 5.4.3.170328             

    Увага!
    Якщо версія ПЗ вашої камери нижче версії 5.2.0, то вам необхідно попередньо оновити ПО камери до версії 5.2.0.
    Перед оновленням версії ПЗ до версії 5.4.x обов’язково зробити скидання налаштувань пристрою на заводські значення.

    Примітка.
    Пристрої з версією ПО 5.4.x і вище не підтримують оновлення ПЗ до версії 5.3.x і нижче.

    Послідовність оновлення програмного забезпечення на IP-камері Hikvision:

    1. Відкрийте в браузері FireFox web-інтерфейс камери.
      Примітка: обов’язково встановіть нову версію плагіна.
    2. Перейдіть на вкладку Налаштування -> Основна конфігурація -> Сис. -> Обслуговування
    3. У групі налаштувань Віддалене оновлення натисніть кнопку Вибір і виберіть з архіву файл прошивки.
    4. Для запуску оновлення програмного забезпечення IP-камери натисніть кнопку Оновити.

    Після оновлення програмного забезпечення камера перезавантажиться.

     
    Важливо! Інформація щодо експлуатації IP-камер Hikvision
    Увага! Для збільшення терміну експлуатації камер відеоспостереження Hikvision (список моделей дивітся нижче), необхідно встановити ущільнювальне кільце на пристрій, яке йде у комплекті з камерою. Це запобігає попаданню вологи у пристрій та гарантує надійну роботу пристрою.

    Список камер для встановлення ущільнюваного кільця:

    •  DS-2CD2620F-I
    • DS-2CD2642FWD-I
    • DS-2CD2642FWD-IS
    • DS-2CD4A25FWD-IZ
    • DS-2CD4A26FWD-IZS/P
    • DS-2CD2020F-I
    • DS-2CD2043G0-I
    • DS-2CD2055FWD-I
    • DS-2CD2063G0-I
    • DS-2CD2083G0-I
    • DS-2CD2T22WD-I5
    • DS-2CD2T23G0-I5
    • DS-2CD2T43G0-I8
    • DS-2CD2T55FWD-I8
    • DS-2CD2T63G0-I8
    • DS-2CD2T85FWD-I8
    • DS-2CD2T83G0-I8
    • DS-2CD2523G0-IS
    • DS-2CD2523G0-IWS
    • DS-2CD2542FWD-IWS
    • DS-2CD2543G0-IS
    • DS-2CD2543G0-IWS
    • DS-2CD2563G0-IS
    • DS-2CD2742FWD-I
    • DS-2CD2120F-I
    • DS-2CD2121G0-I
    • DS-2CD2121G0-IS
    • DS-2CD2142FWD-I
    • DS-2CD2143G0-I
    • DS-2CD2143G0-IS
    • DS-2CD2155FWD-I
    • DS-2CD2163G0-I
    • DS-2CD2163G0-IS
    • DS-2CD2183G0-I
    • DS-2CD2183G0-IS
    • DS-2CD2321G0-I/NF
    • DS-2CD2343G0-I
    • DS-2CD2355FWD-I
    • DS-2CD2385FWD-I
    • DS-2CD2955FWD-IS
    • DS-2CD2F42FWD-IS
    • DS-2DE5220IW-AE
    • DS-2DE7330IW-AE
    • DS-2DF8236IX-AEL
    • DS-2DF8236I-AEL
    • DS-2DF8236I5X-AELW
    • DS-2DF8336IV-AEL
     
    Помилки завантаження реєстраторів на TrassirOS (на базі ОС Linux)

    Проблема

    Зависання реєстраторів на TrassirOS на етапі завантаження операційної системи

    Причини

    • Пріорітет завантаження

    Найпоширеніша помилка завантаження системи.

    Виникає при спробі завантаження сервера з пристрою, на якому не збережено образ TrassirOS.

    Рішення

    Виставити правильний пріоритет завантаження в BIOS.
    Установки можна знайти в розділі Створення системного диска з TrassirOS в таблиці з образами системи.

    •  Не фатальні сбої системи

    Помилки, які виникають при некоректному оновленні сервера або ж пов’язані з іншими проблемами (неправильне вимикання, відключення флешки з образом при працюючому сервері)

     

    Рішення

    Скинути на заводські налаштування

    Рекомендуємо виконати скидання на заводські налаштування за інструкцією:

    • Перезавантажте реєстратор і після завантаження БІОСа натисніть клавішу зі стрілочкою вниз;

    Дочекайтесь появи вікна з написом Integrated automatic rescue system
    Normal boot

     

    Через деякий час запуститься меню відновлення системи:
    1) FACTORY RESET
    2) CONFIG RESET
    3) MONITORS RESET
    4) REBOOT

    Для скидання на заводські налаштування, виберіть 1 пункт;
    Підтвердіть дію натисканням клавіші “Y”.

    Після завершення процесу, на реєстраторі буде версія ТРАССІР, яка була в первісному образі системи. Рекомендуємо провести процедуру оновлення до актуальної версії.

    Версію ПЗ можна дізнатися в меню “Налаштування сервера” натиснувши на кнопку “Журнал оновлень”, після чого з’явиться вікно з історією версій ПЗ.

    Якщо система з ПЗ ТРАССІР 3.1, то спочатку потрібно оновитися до версії 3.2 як зазначено в пункті Оновлення TRASSIR OS до версії 3.2 SP2 на відеосервер MiniNVR.

    Якщо система з ПЗ ТРАССІР 3.2, то для оновлення скористайтеся інструкцією Оновлення реєстраторів з TrassirOS 3.2 до актуальної версії TrassirOS 4.0

    У 90% випадків Factory Reset допомагає вирішити проблему. Якщо не допомогло, то дивимося наступний пункт.

    Виберіть пункт Integrated automatic rescue system і натисніть клавішу Enter

    •  Фатальні сбої системи

    Помилки викликані збоєм системної флешки, при яких Factory Reset не допомагає, або спроба скидання так само проходить з помилкою.

     

    Рішення

    Дана проблема викликана збоєм завантажувальної флешки. У зв’язку з цим необхідно заново створити образ системи.

    Для вирішення даної проблеми можна звернутися в найближчий сервісний центр або самостійно створити завантажувальний флешку з системою ТрассірОС скориставшись інструкцією на сторінці Створення системного диска з TrassirOS. 

     
    ActiveSearch. Детектори, з якими працює модуль. Принцип роботи.

    ActiveSearch

    ActiveSearch- система інтерактивного пошуку в архіві на підставі метаданих, отриманих від:

    1. Апаратного детектора руху камер:

    a) ActiveCam;

    b) HikVision;

    c) Axis;

    d) Beward серії BD;

    2.Детектор активності;

    3.Детектор активності HD;

    4.Апаратного детектора плат відеозахвату;

    5.Апаратного детектора пристроїв Lanser;

    6.SIMT.

       При використанні пошуку в архіві за допомогою системи ActiveSearch є можливість виконати пошук за певний проміжок часу і з певною тривалістю результатів пошуку руху.

    ActiveSearch працює з метаданими, отриманими від детектора руху, в яких міститься інформація про те, в який час і в якій області кадру відбувався рух. При роботі з програмним детектором SIMT в метадані так само заноситься інформація про тривалість руху, швидкості і розмірі, що рухається.

      У діалозі ActiveSearch є можливість вибрати цікаву для область зображення, в якій необхідно провести пошук руху по архіву.

    ActiveSearch +

    ActiveSearch + – розширена версія системи ActiveSearch, яка дозволяє здійснювати пошук по архіву за такими характеристиками як тривалість руху, розмір і швидкість об’єкта, що цікавить.

    ActiveSearch “перетворюється” в ActiveSearch + в разі використання програмного детектора SIMT.

    MultiSearch

    Використання технології MultiSearch при пошуку руху в архіві дозволяє істотно скоротити час пошуку. Це досягається шляхом одночасного відображення відразу декількох результатів пошуку. Максимально можливе кількість відображуваних ділянок архіву дорівнює 7.

    Heat Maps

    Починаючи з версії TRASSIR 3.2, в ПЗ TRASSIR з’явилася так звана “теплова карта” – Heat Maps. Heat Maps працює на підставі інформації, отриманої з метаданих ActiveSearch. Дана аналітика може працювати в 2-х режимах: статичному і динамічному.

    Динамічний режим дозволяє накласти на відео в реальному часі колірну шкалу активності рухомих об’єктів.

    Статичний режим накопичує “теплові” показники в різних частинах зображення, де була зафіксована активність.

    Динамічний режим-відображення активності руху на відео в реальному часі, активується в такий спосіб: ПКМ по каналу, далі “Вид”, далі “Показувати фігури”, далі вибираємо “Теплова карта”. За замовчуванням інтенсивність руху відображається за останні 30 секунд, 

    Діалог ActiveSearch

    Діалог ActiveSearch можна викликати в налаштуваннях каналу, натиснувши на відповідну кнопку, або кліком ПКМ на питання, що цікавить каналу, далі – “Пошук ActiveSearch” (так само діалог ActiveSearch викликає поєднання клавіш Ctrl + M). Інтерфейс діалогу ActiveSearch показаний на малюнку 2.

    Інтерфейс складається з області пошуку, списку результатів пошуку і фільтрів пошуку. Так само є кнопка, що дозволяє перемикатися в режим відтворення декількох результатів одночасно (MultiSearch). При перегляді в режимі MultiSearch з’являється можливість вибору об’єкта, що цікавить шляхом кліка по об’єкту мишею. Після кліка буде здійснено перехід на той фрагмент архіву, в якому є запис руху обраного об’єкта.

    Є чекбокс «Показувати область руху», при активації якого відображається саме та частина області пошуку, в якій було зафіксовано рух. Також є кнопка «Перейти до архіву», яка дозволяє перейти до перегляду цієї ділянки загального архіву, в якому було детектувати рух даного об’єкта.

    При переході в режим теплової карти (статичний режим) з’являється можливість спостерігати «теплові показники» області огляду камери за вибраний проміжок часу. Виходячи з колірної градації візуально можна визначити в яких областях кадру рух було найбільш інтенсивним за вибраний часовий інтервал.

    Метадані ActiveSearch

    Метадані ActiveSearch зберігаються в папках, які входять в структуру архіву ПЗ ТРАССІР.

    Диск, на якому зберігаються метадані ActiveSearch має прапор “motion_search_mark”. На цьому диску відбувається резервування 10 Гб дискового простору для зберігання метаданих. Папки з метаданими ActiveSearch виглядають наступним чином:

    Назва папок складаються з префікса “M $” і GUID-ів каналів.

       Папки можуть містити всередині наступні файли:

    2014-06-26-1403726400_raw_16_16.db – дані MotionSearch для даного каналу.

    2014-08-07-1407355200_thumb- файл з картинками превью *.

    2014-08-07-1407355200_thumb_index- файл з індексацією превью.

    * Кадр превью, яке виникає при наведенні на таймлайн архіву.

    Назва файлу даних MotionSearch містить в собі дату і час (в unixtime) події.

    За замовчуванням метадані ActiveSearch зберігаються на першому підключеному на запис диску.

    У разі, якщо цей диск вилучити з сервера, метадані ActiveSearch почнуть зберігатися на будь-який інший диск (наприклад, на другий). Після того, якщо перший диск знову підключити на запис архіву, метадані ActiveSearch знову будуть збережені на нього, а ті метадані, які були записані на інший диск, будуть недоступні. Можна здійснити «зрощування» метаданих ActiveSearch шляхом перенесення папок.

    Особливості роботи з камерами HikVision

    Для того, щоб мати можливість використовувати технологію ActiveSearch на апаратній детекторі камер HikVision, необхідно попередньо включити метадані ActiveSearch в веб- інтерфейсі камери.

    Особливості роботи з камерами Axis

    Для того, щоб мати можливість використовувати технологію ActiveSearch на апаратному детекторі камер Axis, необхідно встановити спеціальний плагін на веб інтерфейсі камери. Архів з плагінами можна завантажити з нашого сайту.

    Перш ніж проводити встановлення плагіна необхідно переконатися, що камера не підключена до жодного відеосервери. Версія плагіна залежить від платформи камери:

    -ActiveSearchDetector_1_1_armv6.eap – для Ambarella (може знадобитися оновлення прошивки камери).

    -ActiveSearchDetector_1_0_mipsisa32r2el.eap – для Artpec4.

    -ActiveSearchDetector_1_0_crisv32.eap – для Artpec3

    При виборі плагіна для іншої платформи має з’явиться повідомлення про невідповідність плагіна. Після встановлення плагіну камеру необхідно перезавантажити, після чого її можна додавати в ТРАССІР.

    Робота ActiveSearch з іншими пристроями

    При підключенні камер ActiveCam, Beward серії BD, пристроїв Lanser додаткових налаштувань робити не потрібно. Досить переконатися, що на веб-інтерфейсі пристрою активований апаратний детектор руху, а в налаштуваннях необхідного каналу стоїть галочка в чекбоксі “ActiveSearch”.

     

    Не знайшли відповіді на своє питання? Зв’яжіться з нами, і ми надамо необхідну інформацію.
    Задати питання
    Типові рішення
    Банківські та фінансові установи
    Торгові мережі
    Соціальні та освітні заклади
    Промислові комплекси
    Готельний та ресторанний бізнес
    Склади та логістичні комплекси
    Каталог
    Інтеграція
    Інтелектуальні модулі Trassir
    Програмне забезпечення TRASSIR
    IP-камери
    Реєстратори
    IP-домофони
    Додаткове обладнання
    Розпродаж
    Компанія
    Про нас
    Клієнти
    Відгуки
    Вакансії
    Сертифікати
    Реквізити
    Маркетингові матеріали
    Реєстрація на заходи
    Підтримка
    Дилери
    Новини
    Контакти
    +38 (044) 591–56–96 +38 (068) 135–99–01 +38 (067) 097–79–79
    Техпідтримка +38 (044) 300–00–96
    Сервiс +38 (068) 135–99–01
    Офіс +38 (067) 097–79–79
    info@trassir.ua
    04071 КИЇВ, ПРОВ.ЯРОСЛАВСЬКИЙ 7/9
    • Facebook
    • YouTube
    • Linkedin
    Політика конфіденційності
    © 2020 Усі права захищено
    Дізнатися детальніше
    Назвіться, будь ласка, ми вам передзвонимо.
    Задати питання
    Менеджери компанії з радістю дадуть відповідь на ваші питання і проведуть розрахунок вартості послуг і підготують індивідуальну комерційну пропозицію.
    Залишити відгук