+38 (067) 097–79–79 +38 (044) 591–56–96
Сервiс +38 (068) 135–99–01
Офіс +38 (067) 097–79–79
Logo Trassir.ua
0

  • Реквізити
  • Каталог
    • Інтелектуальні модулі TRASSIR
    • Програмне забезпечення
    • IP-камери TRASSIR
    • IP-камери Hikvision
    • IP-камери Uniview
    • Відеореєстратори для відеоспостереження
    • Мережеве обладнання HONGRUI
    • IP-домофони
    • Інтеграція з ОПС та СКУД
    • Додаткове обладнання
    • Розпродаж
  • Типові рішення
  • Наш прайс
  • Компанія
    • Про нас
    • Підтримка
    • Партнери
    • Клієнти
    • Сертифікати
    • Маркетингові матеріали
    • Відгуки
    • Вакансії
  • Новини
  • Контакти
  • Мова: Українська
    • Українська Українська
    • Русский Русский

Trassir.ua
0

Ваш кошик порожній

Виправити це просто: виберіть в каталозі товар, і натисніть кнопку «В кошик»
В каталог
Trassir.ua
  • Реквізити
  • Каталог
  • Типові рішення
  • Наш прайс
  • Компанія
    • Про нас
    • Підтримка
    • Партнери
    • Клієнти
    • Сертифікати
    • Маркетингові матеріали
    • Відгуки
    • Вакансії
  • Новини
  • Контакти
  • Мова: Українська
    • Українська Українська
    • Русский Русский
  • Кошик0
  • +380 (44) 591–56–96
info@trassir.ua
04071 КИЇВ, ПРОВ.ЯРОСЛАВСЬКИЙ
  • Facebook
  • YouTube
  • Головна
  • Підтримка
  • Умови гарантійного обслуговування
  • Умови гарантійного обслуговування

    • ПЗ та Драйвери
    • Умови гарантійного обслуговування
    • Технічна документація
    • Питання та відповіді
    • Запит до служби підтримки
    • Підтримувані IP-пристрої
    • IP-камери які підтримують TRASSIR Cloud
    Задати питання

    УМОВИ ГАРАНТІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ

    Компанія “ТРАССІР ЄС” офіційно реалізовує свою продукцію на території України, оплачуючи всі відповідні податки, працює чесно і відкрито. Так Ви отримуєте надійну продукцію, яка підлягає гарантійному обслуговуванню і ремонту. Ми докладаємо величезних зусиль, щоб Ви отримували задоволення від використання нашої продукції, і допоможемо з рішенням будь-яких непередбачених ситуацій, що стосуються продукції TRASSIR.

    СЕРВІСНА ПОЛІТИКА

    ДОРОГИЙ ПОКУПЕЦЬ!

    Компанія “ТРАССІР ЄС” (“TRASSIR ES” LIMITED LIABILITY COMPANY), що знаходиться за адресою: Україна, м.Київ, ПРОВУЛОК ЯРОСЛАВСЬКИЙ, будинок 7/9 (ЄДРПОУ 43225802), висловлює Вам величезну подяку і вдячність за Ваш вибір. Наші фахівці зробили все, щоб цей виріб задовольняло Ваші запити, а якість відповідала кращим світовим зразкам.

    Гарантійний термін експлуатації виробу – 2 роки (з моменту придбання)

    Безкоштовне гарантійне обслуговування здійснюється в разі:

    – Наявності серійного номера (коректного відображення) на виробі і в базі сервісного центру (що підтверджує факт придбання вироби в нашій компанії);

    – Експлуатації виробу відповідно до вимог інструкцій виробника та іншої документації, що надається споживачеві в комплекті з виробом;

    – Експлуатації виробу в мережі з відповідною напругою живлення;

    – Відсутність у виробах механічних пошкоджень;

    Примітка:  Безкоштовне гарантійне обслуговування здійснюється з обладнанням, яке систематично проходило планове регламентне обслуговування (чистку). У разі відсутності даного обслуговування, обладнання в брудному або запиленому стані, перед гарантійним обслуговуванням буде проходити очистку, за що стягується додаткова плата.

    Умови сервісного обслуговування

    Для прийому виробів в ремонт сервісним центром ТОВ “ТРАССІР ЄС”, необхідно заповнити відповідну заявку, в якій обов’язково має бути зазначено:

    – Назва організації (фіз / юрособа, реквізити);

    – Контактні дані (№ тел., e-mail і т.д.);

    – Опис несправності;

    – Пароль адміністратора (якщо встановлений. необхідний для здійснення ремонту.).

    – Пароль адміністратора (якщо встановлений. необхідний для здійснення ремонту.).

    Умови зберігання

    У разі залишення обладнання на термін більше 6 місяців з моменту завершення його ремонту – обладнання підлягає реалізації. За рахунок коштів отриманих від реалізації обладнання, покриваються витрати на його ремонт і зберігання.

    Гарантійні зобов’язання не поширюються на:

    • Програмні продукти, які поставляються разом з виробом і на які передбачені ліцензійні угоди для кінцевого користувача;
    • Програмні продукти і інформацію, які не поставляються разом з виробом і встановлені, збережені або створені користувачем самостійно;
    • Дані користувача, збережені або отримані за допомогою вироби (сервісний центр не несе відповідальність за збереження налаштувань обладнання та інформації на жорстких дисках клієнта!);
    • Витратні матеріали (компоненти, які вимагають періодичної заміни при експлуатації виробу);
    • Елементи живлення (батарейки) Сполучні кабелі;
    • Сполучні кабелі;
    • Блоки питания;

    Вироби:

    • З механічними пошкодженнями, що виникли після передачі товару покупцеві (споживачеві);
    • З випадковими ушкодженнями (дефекти, що виникли з вини клієнта);
    • Пошкоджені при недбалому використанні і експлуатації не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
    • Пошкоджені внаслідок впливу вологи, недотримання температурного режиму, корозії, окислення, попадання всередину виробу сторонніх предметів, пилу, речовин, рідин, комах та ін;
    • З дефектами, що виникли внаслідок дії непереборних сил, нещасних випадків, умисних і / або необережних дій споживача або третіх осіб;
    • З ушкодженнями та / або неправильним функціонуванням, яке виникло внаслідок збоїв, аварійного підвищення або зниження напруги в мережі, невідповідності стандартам параметрів живлення, телекомунікаційних, кабельних мереж та інших подібних зовнішніх факторів;
    • З ушкодженнями, що виникли внаслідок впливу комп’ютерних вірусів і аналогічних їм програм, установки і використання ПЗ сторонніх виробників; 
    • З ушкодженнями, що виникли внаслідок порушення правил і умов експлуатації, встановлення виробу, викладених в керівництві користувача і іншої документації, що надається споживачу в комплекті з виробом;
    • З ознаками ремонту, поза Сервісного центру ТОВ “ТРАССІР ЄС”;
    • З ушкодженнями, які виникли при самостійному зміні споживачем конструкції і / або схеми виробу;
    • З ускодженнями, які виникли внаслідок дефектів системи, в якій використовувалося виріб, або виникли в результаті з’єднання і / або підключення виробу до інших зовнішніх пристроїв, не передбачених виробником;

    Роботи з монтажу, пуско-налагодження, очищення, планово-технічного обслуговування, а також профілактичні роботи, в гарантійні зобов’язання не входять і безкоштовно не виробляються, якщо це не передбачено окремою угодою. Гарантійне і післягарантійне обслуговування виробів здійснюється в Сервісному центрі сертифікованими фахівцями відповідної кваліфікації.

    У разі, якщо у Вас виникли питання щодо сервісного обслуговування, а також при необхідності, в ремонті або купівлі запасних частин, будь ласка, звертайтесь до нас за телефоном+38 (068) 135–99–01 або по електронній пошті info@trassir.ua.

    Заявка до Сервісного центру

     

     

     

     

    Типові рішення
    Банківські та фінансові установи
    Торгові мережі
    Соціальні та освітні заклади
    Промислові комплекси
    Готельний та ресторанний бізнес
    Склади та логістичні комплекси
    Каталог
    Інтелектуальні модулі TRASSIR
    Програмне забезпечення TRASSIR
    IP-камери
    Реєстратори
    IP домофони
    Додаткове обладнання
    Розпродаж
    Компанія
    Про нас
    Клієнти
    Відгуки
    Вакансії
    Сертифікати
    Реквізити
    Маркетингові матеріали
    Підтримка
    Дилери
    Новини
    Контакти
    +38 (068) 135–99–01 +38 (067) 097–79–79
    Сервiс +38 (068) 135–99–01
    Офіс +38 (067) 097–79–79
    info@trassir.ua
    04071 КИЇВ, ПРОВ.ЯРОСЛАВСЬКИЙ
    • Facebook
    • YouTube
    • Linkedin
    Політика конфіденційності
    © 2022 Усі права захищено

      Дізнатися детальніше
      Назвіться, будь ласка, ми вам передзвонимо.

        Задати питання
        Менеджери компанії з радістю дадуть відповідь на ваші питання і проведуть розрахунок вартості послуг і підготують індивідуальну комерційну пропозицію.

          Залишити відгук