Умови гарантійного обслуговування
УМОВИ ГАРАНТІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ
Компанія “ТРАССІР ЄС” офіційно реалізовує свою продукцію на території України, оплачуючи всі відповідні податки, працює чесно і відкрито. Так Ви отримуєте надійну продукцію, яка підлягає гарантійному обслуговуванню і ремонту. Ми докладаємо величезних зусиль, щоб Ви отримували задоволення від використання нашої продукції, і допоможемо з рішенням будь-яких непередбачених ситуацій, що стосуються продукції TRASSIR.
СЕРВІСНА ПОЛІТИКА
ДОРОГИЙ ПОКУПЕЦЬ!
Компанія “ТРАССІР ЄС” (“TRASSIR ES” LIMITED LIABILITY COMPANY), що знаходиться за адресою: Україна, м.Київ, ПРОВУЛОК ЯРОСЛАВСЬКИЙ, будинок 7/9 (ЄДРПОУ 43225802), висловлює Вам величезну подяку і вдячність за Ваш вибір. Наші фахівці зробили все, щоб цей виріб задовольняло Ваші запити, а якість відповідала кращим світовим зразкам.
Гарантійний термін експлуатації виробу – 2 роки (з моменту придбання)
Безкоштовне гарантійне обслуговування здійснюється в разі:
– Наявності серійного номера (коректного відображення) на виробі і в базі сервісного центру (що підтверджує факт придбання вироби в нашій компанії);
– Експлуатації виробу відповідно до вимог інструкцій виробника та іншої документації, що надається споживачеві в комплекті з виробом;
– Експлуатації виробу в мережі з відповідною напругою живлення;
– Відсутність у виробах механічних пошкоджень;
Примітка: Безкоштовне гарантійне обслуговування здійснюється з обладнанням, яке систематично проходило планове регламентне обслуговування (чистку). У разі відсутності даного обслуговування, обладнання в брудному або запиленому стані, перед гарантійним обслуговуванням буде проходити очистку, за що стягується додаткова плата.
Умови сервісного обслуговування
Для прийому виробів в ремонт сервісним центром ТОВ “ТРАССІР ЄС”, необхідно заповнити відповідну заявку, в якій обов’язково має бути зазначено:
– Назва організації (фіз / юрособа, реквізити);
– Контактні дані (№ тел., e-mail і т.д.);
– Опис несправності;
– Пароль адміністратора (якщо встановлений. необхідний для здійснення ремонту.).
– Пароль адміністратора (якщо встановлений. необхідний для здійснення ремонту.).
Умови зберігання
У разі залишення обладнання на термін більше 6 місяців з моменту завершення його ремонту – обладнання підлягає реалізації. За рахунок коштів отриманих від реалізації обладнання, покриваються витрати на його ремонт і зберігання.
Гарантійні зобов’язання не поширюються на:
- Програмні продукти, які поставляються разом з виробом і на які передбачені ліцензійні угоди для кінцевого користувача;
- Програмні продукти і інформацію, які не поставляються разом з виробом і встановлені, збережені або створені користувачем самостійно;
- Дані користувача, збережені або отримані за допомогою вироби (сервісний центр не несе відповідальність за збереження налаштувань обладнання та інформації на жорстких дисках клієнта!);
- Витратні матеріали (компоненти, які вимагають періодичної заміни при експлуатації виробу);
- Елементи живлення (батарейки) Сполучні кабелі;
- Сполучні кабелі;
- Блоки питания;
Вироби:
- З механічними пошкодженнями, що виникли після передачі товару покупцеві (споживачеві);
- З випадковими ушкодженнями (дефекти, що виникли з вини клієнта);
- Пошкоджені при недбалому використанні і експлуатації не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
- Пошкоджені внаслідок впливу вологи, недотримання температурного режиму, корозії, окислення, попадання всередину виробу сторонніх предметів, пилу, речовин, рідин, комах та ін;
- З дефектами, що виникли внаслідок дії непереборних сил, нещасних випадків, умисних і / або необережних дій споживача або третіх осіб;
- З ушкодженнями та / або неправильним функціонуванням, яке виникло внаслідок збоїв, аварійного підвищення або зниження напруги в мережі, невідповідності стандартам параметрів живлення, телекомунікаційних, кабельних мереж та інших подібних зовнішніх факторів;
- З ушкодженнями, що виникли внаслідок впливу комп’ютерних вірусів і аналогічних їм програм, установки і використання ПЗ сторонніх виробників;
- З ушкодженнями, що виникли внаслідок порушення правил і умов експлуатації, встановлення виробу, викладених в керівництві користувача і іншої документації, що надається споживачу в комплекті з виробом;
- З ознаками ремонту, поза Сервісного центру ТОВ “ТРАССІР ЄС”;
- З ушкодженнями, які виникли при самостійному зміні споживачем конструкції і / або схеми виробу;
- З ускодженнями, які виникли внаслідок дефектів системи, в якій використовувалося виріб, або виникли в результаті з’єднання і / або підключення виробу до інших зовнішніх пристроїв, не передбачених виробником;
Роботи з монтажу, пуско-налагодження, очищення, планово-технічного обслуговування, а також профілактичні роботи, в гарантійні зобов’язання не входять і безкоштовно не виробляються, якщо це не передбачено окремою угодою. Гарантійне і післягарантійне обслуговування виробів здійснюється в Сервісному центрі сертифікованими фахівцями відповідної кваліфікації.
У разі, якщо у Вас виникли питання щодо сервісного обслуговування, а також при необхідності, в ремонті або купівлі запасних частин, будь ласка, звертайтесь до нас за телефоном+38 (068) 135–99–01 або по електронній пошті info@trassir.ua.